06.05.2002

Ґендерна чуйність в класі

Ґендерна сенситивність, як і інші аспекти навчання миру, толерантності, правам людини, демократії, може й повинне бути принесене до школи за допомогою двох фундаментальних підходів – через пояснення в спеціальних посібниках, підручниках, інструкціях, а також через проникнення тем, етики і поведінки скрізь весь шкільний досвід. Бо кожна дисципліна і кожне завдання надає можливості для передання ученицям і учням концепцій, цінностей і практики ґендерної сенситивності для формування суспільства. Школа сама є сколком суспільства і водночас лабораторією навчання для майбутньої участі в більших суспільствах на місцевому, національному та глобальному рівнях. Як же ми можемо впроваджувати підходи педагогіки уповноваження, в сфері, відповідальній за ґендерну справедливість, в конкретні предмети та уроки?

МОВИ: вивчення різних культур

ЛІТЕРАТУРА: можливість ознайомлення з цінностями

ІСТОРІЯ: врахування людського досвіду

СОЦІАЛЬНІ НАУКИ І ПРАВОЗНАВСТВО: навчання нормам ґендерної справедливості

ПРИРОДНИЧІ НАУКИ: питання етики і відповідальності

ТОЧНІ НАУКИ: статистика рівності

МИСТЕЦТВО: формулювання людської універсальності