Дії при отриманні скарги на домагання
- Зафіксувати факти, час, дати
- Переконатися в бажаному результаті для З
- Переконатися, що З розуміє процедуру розгляду скарги
- Обговорити і погодити формальну чи неформальну процедуру
- Провести конфіденційне обговорення з З
- Поважати вибір З
- Переконатися, що З знає про можливості подання скарг поза структурою
Неформальна процедура
- Надати можливість ПК відповісти на звинувачення
- Переконатися, що ПК розуміє механізм розгляду справи
- Фасилітувати розмову між З та ПК самостійно чи через запрошеного медіатора
- Зафіксувати конфіденційно процес обговорення
- Переконатися, що наслідком розгляду є припинення небажаної поведінки
- Переконатися, що всі перелічені вище дії зроблені потягом (…)
Формальна процедура
- Окреме інтервʼю з З та ПК
- Окреме інтервʼю з третьою стороною (свідки, колеги)
- Прийняття рішення про наявність чи відсутність домагань
- Звіт, якій містить процес розслідування, факти та рекомендації
Якщо домагання мали місце:
- визначити прийнятні для З заходи (вибачення, зміна умов роботи, просування по службі (якщо умови просування були у факті домагання), проходження програми кривдником/кривдницею, дисциплінарні заходи, звільнення)
- Переконатися, що рекомендації впроваджені, кривдник/кривдниця припинив/ла небажану поведінку і З задоволена наслідками
Якщо не було встановлено, що домагання мали місце
- сторони мають отримати рекомендації для забезпечення належної поведінки на робочому місці
- Зберегти запис всіх проведених дій
- Переконатися, що всі записи зберігаються конфіденційно (обмежений та визначений перелік осіб, які мають доступ до записів)
- Переконатися, що процес зроблено якнайшвидше протягом (…)
Значення скорочень
З - заявник чи заявниця
ПК - потенційний кривдник, потенційна кривдниця
Алгоритм складено відповідно до рекомендацій МОП